Nefunkční consola v novem jadre

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Úterý Leden 31 19:03:31 CET 2006

Zdenek SUTR Kaminski wrote:

>Prectete si release-notes, je to tam presne popsane, jak postupovat, kdyz
>si chcete zkompilovat vlastni jadro a zejmena nepouzit initrd a udev...
>Dokonce to Yenya resil na tomto miste asi pred rokem...

Dik vsem za rady, uz to funguje. Postup:
$ cd /nekde/linux-2.6.15.1
$ make mrproper
$ cp /boot/config.neconeco .
$ make oldconfig
$ make menuconfig
$ make bzImage modules
$ su
# make modules_install
# cp arch/x86_64/boot/bzImage /boot/bzImage-2.6.15.1
# cp System.map /boot/System.map-2.6.15.1
# mkinitrd -o /boot/initrd-2.6.15.1.img 2.6.15.1
# mcedit /boot/grub/menu.lst
# reboot

Takhle nejak jsem postupoval. Jo jeste jsem v /etc/sysconfig/ vypnul
grafickou konsoli pri bootovani, ale to ted nevim, ve kterem souboru se
nastavuje, ale da se to uhodnout.

Libor