Kterou distribuci pro Oracle?

Jiri Slaby gep na wo.cz
Úterý Červenec 11 02:27:39 CEST 2006

tom napsal(a):
> Zdravim vsechny ve spolek, resim ted prave jedno podstatne dilema. Jakou
> distribuci zvolit pro Oracle. Jednalo by se o server ve stredne velke
> firme, bezel by na nem zrejme jen Oracle. Jelikoz je to pro firmu,
> pozaduje komercni distribuci a to bud Red Hat nebo SuSe. Ma nekdo nejake
> zkusenosti s instalaci a provozem teto databaze na uvedenych distribucich?

Instaloval jsem to na redhati cosi, asi fedora 2. Musel jsem upravit instalovaci
skript, jinak hazel chybu, ze distribuce je nepodporovana, ale jinak probehlo
vse v poradku a jelo to. Myslim, ze to byl 10g, od te doby to ale mohli uz
spravit. Co si pamatuju, instalace byla v duchu javy, asi awt, ale nevim, jestli
je gui instalace podminkou, pravdepodobne ne.
Spis nez problem ve zvoleni distribuce bych videl ve volbe FS a rozlozeni disku
a oblasti. Co na tom pobezi navrchu je podle me skoro jedno.
Obe distribuce maji ty klikaci GUI blbinky, kterymi ten system muze nastavit
kazdej. Porovnaval bych asi podle ceny a velikosti podpory.

--
js