Kterou distribuci pro Oracle?

František Augusztin frantisek na augusztin.com
Úterý Červenec 11 08:09:23 CEST 2006

Jiri Slaby:
> Instaloval jsem to na redhati cosi, asi fedora 2. Musel jsem upravit
> instalovaci skript, jinak hazel chybu, ze distribuce je nepodporovana, ale
> jinak probehlo vse v poradku a jelo to. Myslim, ze to byl 10g, od te doby
> to ale mohli uz spravit.

Urcite to "nespravili". Ak by ste si dali namahu, tak by ste vedeli ze
instalacia na inych ako podporovanych distribuciach nie je povolena z
hladiska licencnych podmienok. Resp. mozte si to nainstalovat pomocou
prepinaca (tusim -ignoreSysPrereqs ?), vdaka ktoremu sa nekontroluju
podmienky pre instalaciu, vratane typu OS, ale podporu v pripade inej ako
podporovanej distribucie nedostanete.

Takze na domacu/testovaciu instalaciu si mozte pouzit distribuciu aku chcete,
ale v pripade realneho nasadenia si mozte dovolit jedine podporovanu
distribuciu (alebo snad planujete robit support chyb Oracle databaz sam ?).

> Co si pamatuju, instalace byla v duchu javy, asi
> awt, ale nevim, jestli je gui instalace podminkou, pravdepodobne ne.

Bol to Swing a GUI instalacia je podmienkou.

--
Frantisek Augusztin
frantisek na augusztin.com