Kterou distribuci pro Oracle?

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Úterý Červenec 11 09:20:13 CEST 2006

On Tue, 11 Jul 2006 07:02:42 GMT, patrik rybar <patrik.rybar na hp.com> wrote:

>  certifikovane su iba suse sles a redhat enterprise

	Přesně tak, rozhodně doporučuji certifikovanou distribuci, kterou z
nich je pak v podstatě jedno. Je to z důvodu, že instalace je detailně
popsána právě pro certifikované distribuce, jinak je dobrý návod potřeba
hledat. Pokud nechcete kupovat, použil bych CentOS.

>  vpodstate to mozete mat instalovane na akejkolvek distribucii (ako ja
>  vravim, rozbehate to aj na traktore), ale ide o support (resp. ak sa
>  nieco ..., tak oracle bude zaujimat iba ci to mate na podporovanom OS)

	Zrovna u Oracle je toto IMHO vulgarizace, rozjet Oracle na Debianu
nebo Gentoo chce rozhodně aspoň dva dny, jestli má daná kombinace vůbec
řešení. Možná jsem jenom lama, ale Fedoru Core 1 a Oracle 9 jsem třeba vůbec
nerozjel. Na vině byla zřejmě AMD platforma, kterou nechtěla přiložená java
vůbec obsloužit. Oracle 10g a FC2 už po dvou dnech přemlování na stejném
stroji fungoval.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860