rsync a kopirovani nekterych nahodnych souboru stale dokola

Dal Horinek dallinux na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 13 22:55:56 CEST 2006

Dobry den,

od jiste doby se potykam s problemem u rsyncu, kdy mam adresare se
soubory na pc1 a pc2.
Drive, kdyz jsem pustil rsync, tak mi zkopiroval jen soubory, ktere byly
zmenene nebo tam neexistovaly, tak jak by asi mel.

Ted mi dela to, ze mi nektere soubory zkopiruje z pc1 na pc2 i pres to,
ze soubor tam jiz existuje, ma stejny md5 soucet.

priklad:

puvodni:   -rwxr-xr-x  1 dal users 5841847 2006-07-13 12:38
Blackmore's_Night-Ocean_Gypsy.mp3
kopiruje:   -rwx------   1 dal users 3670016 2006-07-13 21:42
.Blackmore's_Night-Ocean_Gypsy.mp3.XiFsgH
potom:      -rwxr-xr-x  1 dal users 5841847 2006-07-13 21:42
Blackmore's_Night-Ocean_Gypsy.mp3

Pustil jsem 2x za sebou  [pc1 /]$ rsync -rvz /adresar/ pc2:/adresar/
a pokazde ty soubory prekopiroval.

Pak nezkopiroval zase zadny a ted znovu "vsechny" (tedy nahodne jen
nektere, ale zobrazuje je vsechny) kopiruje.

Zrejme to nebude nahodne uplne tak doslova, ale zajimalo by me, proc
nektere ty soubory kopiruje, i kdyz by nemel. Ty soubory nebyly meneny.

--
== www.horinek.net ==
Dalibor Horinek