rsync a kopirovani nekterych nahodnych souboru stale dokola

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Pátek Červenec 14 10:31:58 CEST 2006

Přesně tentýž problém zaznamenávám, když synchronizované soubory jsou ve
složce připojené pomocí smbfs z Windows, pokud na příslušném oddíle ve
Windows je NTFS, zejména pokud je ve složce větší množství souborů. V
takovém případě se jaksi stává, že výpis složky není úplný (některé
soubory prostě jako by nebyly) a rsync pak má potřebu je kopírovat.
Pochopitelně že se při tom najednou dozví, že soubor vlastně existuje.
Pokud mají Windows na disku FAT, problém se neobjevuje. Při použití
přepínače -c jsou asi Windows nuceny přiznat barvu a soubory se také
nepřenáší, ale synchronizace pak kvůli čtení celých souborů trvá déle.

Slávek