rsync a kopirovani nekterych nahodnych souboru stale dokola [SOLVED]

Dal Horinek dallinux na centrum.cz
Pondělí Červenec 17 00:38:28 CEST 2006

Jak jsme zjistili, problem je v tom, ze rsync si porovnava taky casy
synchronizovanych souboru. Tedy kdyz zadam rsync -rvz tak se tam ty
soubory proste zkopiruji a tedy jsou nove vytvoreny, takze maji novy
timestamp, coz pak rsync vyhodnoti jako, ze ten soubor je jiny.

Resenim je pouzivat prepinac -t kdy u zkopirovanych souboru bude
timestamp stejny jako u tech puvodnich. Nebo jeste prepinac -a, coz je
"alias" pro vide prepinacu, ktery delaji rezim archived, tedy ze soubor
je dorucen tak, jak byl, Viz man rsync.

--
== www.horinek.net ==
Dalibor Horinek