hp nx7400 a linux

Vinclav Erich vinclav na ives.vs.sk
Pondělí Červenec 17 10:17:46 CEST 2006

On Mon, 17 Jul 2006 00:06:06 +0200, Michal Janda wrote
> Zdravim,
> tak jsem na ten notebook nainstaloval Ubuntu 6.06, temer vsechno
> slapalo hned od zacatku (zvuk, akcelerace, hibernace). Jedina vec se
> kterou nemuzu hnout je wifi.
>
> Mel by tam byt cip broadcom 4311.

Takze postup, ktory mam odskusany a funguje:
- rmmod bcm43xx
- do suboru /etc/modprobe.d/blacklist pridat riadok:
blacklist bcm43xx
- nainstalovat balik ndiswrapper-utils
- pripravit si windows ovladace pre kartu. POZOR nie je jedno ake ovladace sa
pouziju. Trocha som laboroval aj ja, kym som nasiel tie spravne. V kazdom
pripade to ale musia byt ovladace pre XP. Mne funguje verzia SP29842A.
Samozrejme, na windowse (alebo inde) rozbalit.
- cd "adresar_s_ovladacom"
- ndiswrapper -i bcmwl5.inf
- modprobe ndiswrapper
- do suboru /etc/modules pridat riadok
ndiswrapper

Mam sice HP6210, ale snad az taky rozdiel tam nie je... Pri tomto postupe to
funguje OK. Skusal som samozrejme pouzit aj "original" bcm43xx driver ale ked
som ani na 10x nedostal s fwcutter funkcny firmware, tak som to vzdal. S
ndiswrapper bez najmensich problemov...

--
Erich Vinclav