hp nx7400 a linux

Michal Janda diskuse na jndm.net
Úterý Červenec 18 11:18:08 CEST 2006

Tak nevim jestli mne neco neunika:-) Postupoval jsem podle navodu,
vysledek je ten ze ndiswrapper -l  vypise ze je nainstalovany bcmwl5 a
hardware present.

iwconfig vypise rozhrani eth0, lo a wlan0 a u vsech ze "no wireless
extension", ifconfig mne vypise ze existuje jenom eth0 a l0.

Ovladac pro kartu jsem nasel podle navodu na wiki.ubuntu.com

Michal

--
ICQ - 132536462
www.mountainbike.cz | jndm.net