hp nx7400 a linux

Vinclav Erich vinclav na ives.vs.sk
Úterý Červenec 18 12:02:40 CEST 2006

On Tue, 18 Jul 2006 11:18:08 +0200, Michal Janda wrote
> Tak nevim jestli mne neco neunika:-) Postupoval jsem podle navodu,
> vysledek je ten ze ndiswrapper -l  vypise ze je nainstalovany bcmwl5
> a hardware present.
>
> iwconfig vypise rozhrani eth0, lo a wlan0 a u vsech ze "no wireless
> extension", ifconfig mne vypise ze existuje jenom eth0 a l0.
>
> Ovladac pro kartu jsem nasel podle navodu na wiki.ubuntu.com

No, neviem ktory navod presne myslis. V kazdom pripade, ovladac pre kartu z
ubuntu zavedeny byt _nesmie_. Ovladac pre windows - tie som od HP stiahol asi
tri verzie a fungovala prave a jedine z balika SP29842A.exe. U teba to ale
moze byt iny balik. Skratka treba odskusat. A pouzil som bcmwl5.inf a nie
bcmwl5a.inf.

Mimochodom. Stale je asi nejaky problem s prechodom mailov cez newsy do
maillistu, takze denne mi pride mozno 10 sprav. Pokial teda nejake info, tak
snad lepsie cez mail...

--
Erich Vinclav