HI - router 100mbit

Petr Klíma Petr.Klima na madeta.cz
Středa Červenec 19 09:07:47 CEST 2006

Her GOTT, už jsem se lek, že odpovídám sám sobě ... ;-)

> Jestli mluvite o D-link DFE580TX, tak my jich mame kolem 20 a problemy
> mame - obcas se objevuji timeouty v logu nebo zatuhne interface. Osobne

Tohle se nám nestává (CentOS 4 + nejnovější sundance modul nebo FreeBSD)

> bych vam spise doporucil jinou cestu - kvalitni gigabitovou sitovku v
> routeru + kvalitni manageovatelny layer-2 100MB switch s 1GB uplinkem a
> podporou VLANu a resit to vse pres VLANy. Allied Telesyn dela dle
> referenci dobre a neprilis drahe switche - my takto prave zaciname
> nahrazovat ty ne zcela dokonale 4portove D-linky...

No to je taky dobre řešení, pak bych šel do nějakých Intel PCIe/X karet

> Nedovedu odhadnout, jaky hardware budete potrebovat na vase datove toky,
> my routujeme ve vetsine pripadu do 20Mb/s na router, pouze core routery
> (to jsou ty se 4x 4portovymi D-linky) vali vic, ale taky hadam do 50Mb/s
> ve spickach. Veskery hardware se neskutecne flaka a to bereme zasadne ty
> nejpomalejsi bezne dostupne procesory (Semprony)

No pokud tam chce iptables a HBT tak bych s tim byl opatrnej.
Evidentne pán není guru a HBT a blbě postavený iptables dokážou procesor
potrápit.

    Petr Klíma

    e-mail:  petr.klima na madeta.cz   MADETA Group a.s.
    phone:   +420 389 136 209       Rudolfovská 246/83
    web:     http://www.madeta.cz   370 50 České Budějovice
                                    Czech Republic