LCD a obnovovaci frekvence monitoru?

Blue Barons blue.barons na gmail.com
Neděle Červenec 23 09:37:53 CEST 2006

Dobrá, tak vám budu věřit.

> tak proč je
> z antény,
>
> Zeby proto, ze TV signal je nativne 50 Hz (prokladane) takze
> 100 Hz televize musi prijimany signal ukladat do pameti a z
> druhe strany jej zobrazovat s dvojnasobnou frekvenci? T.j. ze
> je technicky slozitejsi?

Netuším jak to funguje a také tu 100Hz TV má kámoš. Ale 100Hz televize teď není u mně na programu dne, neboť bude digitální vysílání
a analogové má být vypnuté 10.10.2010 nebo 11.11.2011, tedy za 4 až 5 let, takže spíše zainvestuji do TV s digitálním tunerem, to
samé video nebo dvd/hdd rekordér, prostě mělo by to mít digitální tuner. Obyčejný set-top-box to je defacto jako klasický satelit a
kdo někdy zkoušel nahrávat na video/dvd/hdd rekordér ze satelitu, tak ví jaký je to "vopruz", dál to nerozvádím. Zatím tu ale nemám
digitální signál TV. Samozřejmě set-top-box s 2 digitálními tunery a hardiskem, to už by možná šlo provozovat i se současným
analogovým televizorem...
Dál to nerozvádím neb jsme v konfrenci o Linuxu, takže Linux rules.

> No starsi ATI a nVidia zadna slava, ale dnes uz to celkem
> ujde. Perfektni byly vzdy Matroxy. Ale pri pripojeni skrz
> DVI-D se data posilaji digitalne a tak na kvalite previdniku nezalezi.
>
> --
> Petr Baláš - petr.balas at gmail dot com

Barons