DVB-T (Re: LCD a obnovovaci frekvence monitoru?)

Petr Baláš petr.balas na gmail.com
Neděle Červenec 23 12:40:09 CEST 2006

On 7/23/06, Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz> wrote:

> No, zrovna tohle by nebylo spatny rozvest ;)
>
> V mych predbeznych uvahach byla nejvetsim problemem spotreba
> (jestli to ma bezet 24x7):
> premyslel jsem o nejake VIA EIPA desce, ale tam je problem dat
> vic, nez jednu PCI kartu

U vhodneho case lze pouzit stromecek pro pripojeni 2x PCI.
Viz napr. www.emko.cz

> a navic u vetsiny karet neni psana
> spotreba. Kdysi jsem u jedne nasel, ze by to melo byt do "20W",
> coz v pripade, ze tam budou 2, plus deska plus harddisk
> je urcite 50W, coz je hodne :((

To je opravdu dost :-(
Jina VIA desky byly do 15 W, disk narazove taky skoro 15 W, takze to
bude jeste vic.

> Cili, mate nekdo tip na nejakou dobrou DVB-T kartou
> s nizkou spotrebou(, dobrou citlivost) a dobrou podporou pod linuxem,

Pokud date neco dohromady, tak prosim poreferovat o vysledku, casem
(az tu u nas pobezi DVB-T) bych chtel taky neco takoveho rozbehnout.

--
Petr Baláš - petr.balas at gmail dot com