Odeslání emailu na relay při nedostupnosti relay host

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Červenec 26 09:45:08 CEST 2006

Dne Wed, Jul 26, 2006 at 02:20:12AM +0200, Jaroslav Prodelal napsal:

> I když to bude nastavené tak, že se posílají na nějaký relay a nedělá se
> to podle MX záznamů?
>
> Vždy jsem měl za to, že pokud nastavím relay, tak hned při prvním pokusu
> a nedoručení se email vrátí. To samozřejmě neplatí, pokud si poštovní
> server hledá servery dle MX.

To by urcite nemel. Koukam ted na jednu firmu kde padla relay a postfix dela
tohle:

F1F9F5FC046      802 Mon Jul 24 09:06:17  aaaaaa na aaaaaaaaaaaa
(delivery temporarily suspended: connect to 192.168.9.1[192.168.9.1]:
Connection timed out)

Bohuzel zavada bude odstranena za par minut, ale jsem presvedceny ze v
pripade potreby by tam mail takle cekal tech pet dni co mam nastaveno jako
zivotnost fronty.

zdravim
dan