Odeslání emailu na relay při nedostupnosti relay host

Jaroslav Prodelal ogee na oldany.cz
Středa Červenec 26 15:15:30 CEST 2006

> Bohuzel zavada bude odstranena za par minut, ale jsem presvedceny ze v
> pripade potreby by tam mail takle cekal tech pet dni co mam nastaveno jako
> zivotnost fronty.

OK, tak to je super! Díky za informaci.

A teď otázka, jak nastavit pro sendmail, aby emaily, které odesílá pro
doménu aaa.cz šli na nějaký definovaný relay a jak nastavit
fallback_relay? Bohužel se sendmailem jsem nikdy nic nedělal a
potřeboval bych to zjistit pro klienta.

Teoreticky se nebráním tomu, aby se to nastavilo pro všechny emaily, ale
pro jenom tuto doménu by to bylo lepší.

Důležité věc je, že ty emaily se injectují sendmailu lokálně na stejném
serveru, jak jsem popisoval v původním emailu.

   Děkuji!

Jarda Prodělal