Fedora Core 5 - MySQL 4 a 5 na jednom stroji

Jiří Němec konference na menea.cz
Středa Červenec 26 08:52:31 CEST 2006

Dobrý den,
26. července 2006, 2:05:30, napsal jste:

> Nevim, kazdopadne na spusteni na jinem portu neni treba preklad. Pokud na
> nem trvate, tak prelozte .src.rpm verzi, ta bude jiste OK.

Ano, ale ani podle tohoto navodu se mi nepodarilo server spustit:
http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/multiple-unix-servers.html

MySQL 4.0.22 jsem nainstaloval do
/usr/local/mysql-standard-4.0.22-pc-linux-i686 a pak vytvoril link
/usr/local/mysql, vytvoril uzivatele mysql4 a skupinu mysql4

Do /etc/my.cnf jsem pridal nastaveni pro MySQL 4.x:

[mysqld-4.0]
datadir=/usr/local/mysql/data
socket=/tmp/mysql4022.sock
port=3307
user=mysql4
log-error=/usr/local/mysql/log

[mysqld_safe-4.0]
log-error=/usr/local/mysql/mysqld.log
pid-file=/usr/local/mysql/data/mysqld.pid

Ale tato nastaveni cte i MySQL 5.0 coz by podle
http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/option-files.html nemela.

> If you want to create option groups that should be read by mysqld
> servers from a specific MySQL release series only, you can do this
> by using groups with names of [mysqld-4.1], [mysqld-5.0], and so
> forth. The following group indicates that the --new option should be
> used only by MySQL servers with 5.0.x version numbers:
>
> [mysqld-5.0]
> new

Prejmenoval jsem i skupiny, ktere byly puvodne urcene pro MySQL 5 z
[mysqld] na [mysqld-5.0]... ale taky to nepomohlo, porad si MySQL 5
vesele cte i nastaveni urcene pro MySQL 4.

Myslim, ze pokud vyresim, aby si kazda verze cetla svoje nastaveni z
my.cnf, tak by to melo byt spusteni vice verzi vyresene.

--
S pozdravem,
 Jiří Němec