Fedora Core 5 - MySQL 4 a 5 na jednom stroji

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Červenec 27 00:45:10 CEST 2006

Dne Wed, Jul 26, 2006 at 08:52:31AM +0200, Jiří Němec napsal:
> Dobrý den,

> Ano, ale ani podle tohoto navodu se mi nepodarilo server spustit:
> http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/multiple-unix-servers.html
>
> MySQL 4.0.22 jsem nainstaloval do
> /usr/local/mysql-standard-4.0.22-pc-linux-i686 a pak vytvoril link
> /usr/local/mysql, vytvoril uzivatele mysql4 a skupinu mysql4
>
> Do /etc/my.cnf jsem pridal nastaveni pro MySQL 4.x:
>
> [mysqld-4.0]
> datadir=/usr/local/mysql/data
> socket=/tmp/mysql4022.sock
> port=3307
> user=mysql4
> [...]

Hm, podle me by melo jit stanovit co se cte pres --defaults-file=, pokud to
nebude zabirat, tak jeste nastavovat promennou DATADIR a BASEDIR, kdyztak si
trasovanim safe_mysql overte, ze to nekdo pred startem neprepisuje vlastnimi
hodnotami.

zdravim
dan