Odeslání emailu na relay při nedostupnosti relay host

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Červenec 27 00:41:08 CEST 2006

Dne Wed, Jul 26, 2006 at 03:15:30PM +0200, Jaroslav Prodelal napsal:

> OK, tak to je super! Díky za informaci.
>
> A teď otázka, jak nastavit pro sendmail, aby emaily, které odesílá pro
> doménu aaa.cz šli na nějaký definovaný relay a jak nastavit
> fallback_relay? Bohužel se sendmailem jsem nikdy nic nedělal a
> potřeboval bych to zjistit pro klienta.
>
> Teoreticky se nebráním tomu, aby se to nastavilo pro všechny emaily, ale
> pro jenom tuto doménu by to bylo lepší.
>
> Důležité věc je, že ty emaily se injectují sendmailu lokálně na stejném
> serveru, jak jsem popisoval v původním emailu.

Vim zcela jiste, ze to bez problemu jde, ale protoze jsem uz dobre tri roky
zadny sendmail neinstalovat a pamet neni co byvala, tak z hlavy nevim jak to
udelat. Predpokladam, ze se to jmenuje mailertable a ze to v op guide za
chvili najdete.

zdravim
dan