FW: OT: DVB-T (Re: LCD a obnovovaci frekvence monitoru?)

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Červenec 27 18:14:34 CEST 2006

"Normalni" pocitac dnes ma spotrebu cca 100-400W (podle konfigurace),
ovsem kdyz vezmete bud a) VIA EPIA, nebo b) mobilni procesor s nejakou
slusnou deskou + notebookovy harddisk, tak se da spotreba docela
dost snizit. Jedinou veci (a na to jsem se prave ptal) je spotreba
samotnych DVB-T karet.

P.S. Vy vite, kolik vam zere STB?

Jenze existuji ruzne druhy linuxovych pocitacu, treba na takove
PDAcko vam staci obycejne baterky;)

P.T.