Vytizeni CPU pri plnem vyuziti 100 Mbit site

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Červenec 27 20:32:54 CEST 2006

On Thu, Jul 27, 2006 at 08:02:48PM +0200, Opty wrote:
> zkousel jsem kopirovat po siti cca 700 MB soubor. Postavil jsem proti
> sobe e100 (Intel Pro/100S na 1,8 GHz CPU) a eepro100 (Intel
> EtherExpress cosi :) na 1,2 GHz CPU), na obou strojich jsem si pustil
> top a koukal jsem se na user+system.
>
> Na silnejsim stroji to zralo v souctu cca 20-25%, na tom slabsim cca
> 35-40%. Na to, jak se tu karty fy Intel vychvaluji, se mi to zda nejak
> moc. Delam neco spatne? Nebo je to normalni?

Doporučil bych se podívat spíš zvlášť na user a zvlášť na zbytek
(zejména sy, hi, si). Protože za to, co je v user, karta určitě nemůže.
Pokud si dobře vzpomínám, 20-30 procent zátěže CPU při přenosu plnou
rychlostí přes 100 Mb/s jsem měl na 700 MHz Athlonu s Realtek 8139, na
procesorech o frekvenci 1.2 resp. 1.8 GHz s Intel Pro/100 bych očekával
hodnoty výrazně nižší.

							  Michal Kubeček