Debian Sarge a MySQL - nenastartuje po instalaci

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Pondělí Červenec 31 21:39:37 CEST 2006

Slavek Banko wrote:
> Začal jste čtením hlášení od začátku?
>
> Zkontrolujte práva souboru /etc/mysql/my.cnf, zda jej mohou číst všichni.
> A také zkontrolujte vlastníka souborů a složek ve /var/lib/mysql.

Zadny soubor /etc/mysql/my.cnf tam neni a /var/lib/mysql je uzivatele
mysql:mysql. Ale nasel jsem, ze soubory v adresari /var/lib/mysql/mysql
patrily rootovi. Po zmene na uzivatele mysql, mi databaze nabehne, ale
stezuje si, ze:
heaven:~# /usr/bin/mysqladmin: connect to server at 'localhost' failed
error: 'Access denied for user 'debian-sys-maint'@'localhost' (using
password: YES)'

o uzivateli debian-sys-maint jsem cetl, ze se udela automaticky, ale
zadny takovy v tabulce 'user' neni...

Trosku jsem zmaten, protoze mi to cele pripada takove nedotazene, coz mi
ke stable debianu moc nepasuje.

Libor