Debian Sarge a MySQL - nenastartuje po instalaci

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Pondělí Červenec 31 22:26:48 CEST 2006

Máte pravdu, že to vypadá neobvykle. Nebyl nějaký problém při instalaci
(například nedostatek místa)? Soubor /etc/mysql/my.cnf by totiž měl být
instalovaný z balíčku mysql-common-4.1. Uživatel debian-sys-maint je
skutečně vytvářen automaticky při instalaci. Je ale možné, že nebyl
vytvořen kvůli nedostatečným právům k již existujícím souborům
ve /var/lib/mysql.

Nechcete pro jistotu nechat balíčky kolem mysql přeinstalovat (aptitude
reinstall mysql-common-4.1 mysql-server-4.1)?

Slávek