Fritz!X USB modem, Internet Express, konfigurace

Pavel Kysilka goldenfish na bsys.cz
Pátek Červen 2 00:02:43 CEST 2006

      zdravim,

  instaloval jsem na jednom pocitaci linuxovy desktop pro prohlizeni k
  internetu. instalace mi bezi. povedlo se mi nainstalovat i driver na
  2.6.16.x jadro. drivery se nahraji. ocividne i vsechny potrebne.
  dristro je debian testing.

  bohuzel mam problem s konfiguraci pripojeni pro dany $SUBJ v adresari
  /etc/ppp/isdn/*   .

  podporu protokolu hdlc mam v konfiguraci.

  vyzkousel jsem asi 4 konfiguracni soubory z internetu, ale neuspesne.

  asi nejlepsi vysledek konci temito chybami:

  May 31 20:15:36 goldenfish kernel: capidrv-1: incoming call
  <tel_cislo>,7,0,<tel_cislo>
  May 31 20:15:36 goldenfish kernel: isdn_net: call from <tel_cislo> -> 0
  <tel_cislo> ignored
  May 31 20:15:36 goldenfish kernel: isdn_tty: call from <tel_cislo> ->
  <tel_cislo> ignored
  May 31 20:15:36 goldenfish kernel: capidrv-1: incoming call
  <tel_cislo>,7,0,<tel_cislo> ignored
  May 31 20:17:41 goldenfish kernel: capidrv-1: incoming call
  <tel_cislo>,7,0,<tel_cislo>

  rad bych pozadal nekoho o funkcni konfiguraci tohoto pripojeni.
  at jiz soukrome ci do konfery. konfigurace modemu neni zrovna
  neco, cemu bych se venoval aktivne.

  at se nejak revansuju na oplatku:
  pro provoz na 2.6.16 jadre je potreba opatchovat zdrojaky od avm.
  nejem USB ID k modemu, ale i vyhodit jednu funkci a zakomentovat jednu
  property. rad poslu patch. idealne nekomu, kdo to zverejni nekde na netu.
  stravil jsem nejakou hodinu googlovanim a kompilaci.

  diky
    gf

________ Information from NOD32 ________
This message was checked by NOD32 Antivirus System for Linux Mail Server.

http://www.nod32.com