Fritz!X USB modem, Int. Express, konfigurace[doplneni informaci]

Pavel Kysilka pavelk na bsys.cz
Pondělí Červen 5 00:02:45 CEST 2006

On Fri Jun 02, 2006 at 12:02:43AM +0200, Pavel Kysilka wrote:

    zdravim,

zatim se mi ve zdejsi konfere nedostalo uspokojive odpovedi od nekoho.
sam potrebuju dany problem resit. a pokusim se to trochu smerovat sam.
tudiz doplnim sam par moznych cest k reseni a rad bych pozadal ty,
kteri vi, kudy jit, o nejaky tip. predem dekuji.
nemam prilis casu na experimenty a u daneho pocitace nemuzu travit vzhledem
k provozu vice casu nez par hodin za tyden.

napisi cesty, kterymi by to mohlo jit k nejakemu reseni.

1) funkcni konfigurace pppd daneho modemu s Internet Express
	konfigurace od p.Panacka pomohla hodne k reseni,
        ale ne k funkcnimu.
2) funkcni konfigurace pppd Internet Express i s jinym modemem
  /** funkcni konfigurace = soubor pro pripojeni na net */
3) nahrada modemu za jiny. pripadne doporuceni na nejaky funkcni a
   praxi overeny typ. cenove idealne 300Kc bazar nebo maximum 500Kc bazar.
   ovladace idealne CAPI2 kompatibilni a v kernelu. pokud mozno, ne binarni.
4) nevim, jak na adsl vypadava spojeni. rad bych predesel tomu, aby
uzivatele resili pripojeni - aby se museli pripojovat.
idealni, aby to system umet sam.
Jak je mozne vypadky resit ?
5) jake jsou nezbytne udaje pro pripojeni u Internet Express od uzivatele.
   jde mi o udaje, ktere ziskava kazdy zakaznik od Telecomu.
   je mi jasne, ze uzivatelske jmeno, heslo. Videl jsem jeste udaj MSN.
   Je zde udaj MSN nutny k pripojeni?
6) Vase zkusenosti s timto modemem na linuxu. Jde mi predevsim o vypadky.

Staci klidne i url odkazy k vyse uvedenemu. I v anglictine.

dekuji
  Pavel Kysilka

>       zdravim,
>
>   instaloval jsem na jednom pocitaci linuxovy desktop pro prohlizeni k
>   internetu. instalace mi bezi. povedlo se mi nainstalovat i driver na
>   2.6.16.x jadro. drivery se nahraji. ocividne i vsechny potrebne.
>   dristro je debian testing.
>
>   bohuzel mam problem s konfiguraci pripojeni pro dany $SUBJ v adresari
>   /etc/ppp/isdn/*   .
>
>   podporu protokolu hdlc mam v konfiguraci.
>
>   vyzkousel jsem asi 4 konfiguracni soubory z internetu, ale neuspesne.
>
>   asi nejlepsi vysledek konci temito chybami:

> [...]

________ Information from NOD32 ________
This message was checked by NOD32 Antivirus System for Linux Mail Server.

http://www.nod32.com