Fritz!X USB modem, Int. Express, konfigurace[doplneni informaci]

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pondělí Červen 5 12:11:59 CEST 2006

Pavel Kysilka napsal(a):
> On Fri Jun 02, 2006 at 12:02:43AM +0200, Pavel Kysilka wrote:
>
>     zdravim,
>
> zatim se mi ve zdejsi konfere nedostalo uspokojive odpovedi od nekoho.
> sam potrebuju dany problem resit. a pokusim se to trochu smerovat sam.
> tudiz doplnim sam par moznych cest k reseni a rad bych pozadal ty,
> kteri vi, kudy jit, o nejaky tip. predem dekuji.
> nemam prilis casu na experimenty a u daneho pocitace nemuzu travit vzhledem
> k provozu vice casu nez par hodin za tyden.
>
> napisi cesty, kterymi by to mohlo jit k nejakemu reseni.

Kdysy jsem se taky s tím trápil pak jsem uživatelovi řekl ať ten modem
vyhodí a pořídí si nějaký co se připojuje přes eth :-)

V tu dobu ovladače byly u suse takže skuste si stáhnout suse a nastavit
to tam ty modemy Fritz! tam byly i ovladače takže pokud tam ten váš
modem bude tak by to mělo být bez problémů (snad).

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

V organizacích - a právě v nich pracuje většina lidí vykonávajících práce
založené na znalostech nebo působících ve službách - dochází ke stále
většímu rozptylování. Lidé na samém vrcholku se občas dokáží soustředit,
ačkoli se jich jen velice málo o to vůbec kdy pokusí. Ale lidé, kteří
v organizacích ve skutečnosti vykonávají většinu oné práce založené na
znalostech či práce, které říkáme práce ve službách - technici, učitelé,
prodavači, ošetřovatelky, manažeři střední úrovně obecně -, nesou neustále
rostoucí břemeno hektické práce, dodatečných činností, které přidávají jen
nepatrnou či nepřidávají vůbec žádnou hodnotu celkovému výkonu a jež mají
jen málo nebo nemají vůbec nic společného s tím, k čemu tito lidé mají
kvalifikaci a zač jsou placeni.
		-- Drucker