UTF-8 -> PostScript

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Úterý Červen 6 22:06:38 CEST 2006

   From: Jan Kasprzak <kas na fi.muni.cz>
   Date: Tue, 6 Jun 2006 18:40:30 +0200

Ahoj,

   > co byste doporucili misto mpage, kdyz potrebuju prevadet textove
   > soubory do PostScriptu, ale ne z ISO 8859-2 jako u mpage, ale
   > z UTF-8. Nejlepe neco co si samo zajisti vhodny font s potrebnymi
   > UTF-8 glyphy.

asi to budeš považovat za vtip, ale já to vážně používám: C-u M-x
ps-print-buffer v Emacsu nebo prostě tisk do souboru z Firefoxu.

Ve skriptu jsem to zatím nikdy nepotřeboval, ale to by bylo v případě
použití Emacsu triviální.

Jinak bohužel nic rozumného neznám a také se rád dozvím něco nového.
--
Pavel Janík

I think that the open-source movement would be absolutely dead if free
mental healthcare was available to all who needed it... "
                  -- Cort Dougan in LKML