UTF-8 -> PostScript

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Červen 7 13:13:48 CEST 2006

> Ahoj,
>
>    > co byste doporucili misto mpage, kdyz potrebuju prevadet textove
>    > soubory do PostScriptu, ale ne z ISO 8859-2 jako u mpage, ale
>    > z UTF-8. Nejlepe neco co si samo zajisti vhodny font s potrebnymi
>    > UTF-8 glyphy.
>
> asi to budeš považovat za vtip, ale já to vážně používám: C-u M-x
> ps-print-buffer v Emacsu nebo prostě tisk do souboru z Firefoxu.
>
> Ve skriptu jsem to zatím nikdy nepotřeboval, ale to by bylo v případě
> použití Emacsu triviální.
>
> Jinak bohužel nic rozumného neznám a také se rád dozvím něco nového.

Bohuzel uroven internacionalizace pod linuxem je porad jeste
dost mizerna (ja vim, pro dokumentaci je to asi jedno, ale
jakmile clovek potrebuje jenom neco trosicku typograficky slozitejsiho
:((()....

Zajimava by mohla byt tato vecicka http://scripts.sil.org/xetex,
je to "klon" texu, ktery pracuje s OT fonty. Bohuzel je to vyvijene
na MAC-u :((, ale pry by cvs verze mela fungovat nejak i jinde...

P.T.