kernel

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Červen 8 17:16:04 CEST 2006

On Thursday, June 08, 2006 4:39 PM ,
Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek <PaJaSoft na FoNet.Cz> wrote:

> To je ale podpasovka... je logicke, ze 4x CPU bude podstate
> vykonejsi v syntetickych testech nez 2x CPU, byt virtualne 4x CPU...

nechapu, co je na tom mem konstatovani tak podleho...

mame pomerne dost nadupanych serveru se serverovymi mainboardy od
Intelu osazene 2x Xeon. Nektere jiz vykonove nestihaji. Ten dual core
Opteron se jevi jako rozumne vyrazne vykonnejsi reseni. Zatim nikde
AMD CPU nasazeny nemame (a pokud se dual core Xeony objevi v dohledne
dobe a vykonove nebudou zaostavat) tak ani mit zrejme nebudeme. Takze
pokud je za Tvym prohlasenim averze k AMD tak stekas na spatny
strom...

> Ano, porad slysim o tom, jak ty Opterony jsou podstatne vykonejsi
> nez
> Xeony v ruznych HW konfiguracich... kdo však provedl realne
> aplikacni
> testy, tak zas tak ohromny rozdil nepozoroval +- na obe strany... -
> muzete mne nasmerovat na nejake rigorozni testy?

celkem me nezajimaji nejake dumyslne testy - zajima me co to udela v
realnem provozu. V nasem pripade server s cca 1000 simultanne
aktivnimi PPTP kanaly a cca 2x2000 shaperu, tok cca 20mbps. 2xXeon
3.0ghz zatez ve spickach kolem 40%, SUN 4200 (2xOpteron, Dual Core,
2.6Ghz) asi tak 4%.

Zdravi
D. Toman