kernel

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Čtvrtek Červen 8 19:44:21 CEST 2006

Dalibor Toman <mailto:dtoman na fortech.cz> wrote:
> dobe a vykonove nebudou zaostavat) tak ani mit zrejme nebudeme. Takze
> pokud je za Tvym prohlasenim averze k AMD tak stekas na spatny
> strom...

	Nikoli averze, jen fakt, ze srovnavame nesrovnatelne - jabka a
hrusky a divime se, ze jedno ovoce ma jiné slozeni vitaminu nez druhé (a pak
vezmeme jeden vitamin a na zaklde toho tvrdime, které ovoce je lepsi)...

	Dual Core Opteron bude soutezit s platformou Intel Duo ci jak to
pojmenovali...

> realnem provozu. V nasem pripade server s cca 1000 simultanne
> aktivnimi PPTP kanaly a cca 2x2000 shaperu, tok cca 20mbps. 2xXeon
> 3.0ghz zatez ve spickach kolem 40%, SUN 4200 (2xOpteron, Dual Core,
> 2.6Ghz) asi tak 4%.

	A to je diky procesoru nebo "architekture" okolo?

PS: Netvrdim, ze x86 od Intelu je lek pro vsechno, co třeba ARM?:-)