VYRESENO: Re: Vysoky load pri vetsi zatezi routeru

xnet xnet na eurosignal.cz
Pátek Červen 9 15:52:29 CEST 2006

> Tieto sietovky su na vyssie zatazeny router (viac ako 2mbit) uplne
> nevhodne. Daj tam 3comy alebo este lepsie intely, ked mas malo penazi tak
> nejake dlinky (ale nie tie s 8139 chipsetom). Vyhni sa aj 8169 chipsetu.

3comy tam byly 1gbitovy serverovy, dlink tam byl 4portovy serverovy, vsechno
na pytel. realteky vysly nejlip.
v tuto chvili tam mam porad ty realteky a traffic jsem vyzdimal soucasne  na
plnych 20m incoming a soucasne i 80m na jednu stranu a 20m na druhou stranu.
nebylo to v hw, ale ve velkem poctu pravidlel v jedne tride. uz je to
rozdelene a frci to jak ma ;)

moc diky
lukas