VYRESENO: Re: Vysoky load pri vetsi zatezi routeru

Alexander Borsik mex na localnet.sk
Pátek Červen 9 16:16:31 CEST 2006

On Fri, 2006-Jun-09 at 15:52:29 +0200, xnet wrote:

> 3comy tam byly 1gbitovy serverovy, dlink tam byl 4portovy serverovy, vsechno
> na pytel. realteky vysly nejlip.
> v tuto chvili tam mam porad ty realteky a traffic jsem vyzdimal soucasne  na
> plnych 20m incoming a soucasne i 80m na jednu stranu a 20m na druhou stranu.
> nebylo to v hw, ale ve velkem poctu pravidlel v jedne tride. uz je to
> rozdelene a frci to jak ma ;)

Len poznamka: osobne nerozumiem, odkial ludia beru tu "poveru" o 8139, ze pri
vacsej zatazi (vacsia zataz je akoze > 2Mbps??) su nevhodne. V 99% pripadov
sa jedna prave o zle alebo nevhodne nadefinovane pravidla, zostavajuce 1%
pripadov ma suvis celkovo zo zle navrhnutou HW konfiguraciou. Netvrdim, ze
realteky su uzasne NIC ale na druhej strane su pre vela pouziti uplne
dostacujuce riesenie. Napr. som mal vzdy vacsie problemy s 3Com NIC ako
s Realtekmi. Najlepsie mi vychadzaju Intel NIC ale to sa prejavuje aj na cene.

MeX