VYRESENO: Re: Vysoky load pri vetsi zatezi routeru

xnet xnet na eurosignal.cz
Pátek Červen 9 16:51:00 CEST 2006

Dne pátek 09 červen 2006 15:57 Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek napsal(a):

> 	Kdybyste si nevymýšlel...:-) jak mohou pravidla ovlivnovat to
> množství přerušení? :-0

no, jak bych to rekl. od stolu na dalku jsem predelal pravidla a od te chvile
je load 0.00 i pri zatezi plnych 20M skrz router na obe sitovky. zjevne se
tim mnozstvim pravidel v jedne skupine zabyval procesor natolik, ze nemel cas
na nic jinyho... asi. predpokladam. jinak si to nedokazu vysvetlit.

btw samozrejme bez muceni priznam, ze 8139 neni nic zavratnyho, kdyz pri
100mbit trafficu zatizi procesor jak nikdy, ale proto jsem tam taky zkousel
ty 3comy a dlinka, ktery jsem predtim na solo stroji testoval na zatez s
vybornymi vysledky. a stejne to nepomohlo. ted je tam zase s radosti nacpu,
at se mi tu aspon nevali ;)

l.h.