VYRESENO: Re: Vysoky load pri vetsi zatezi routeru

Alexander Borsik mex na localnet.sk
Pátek Červen 9 17:23:01 CEST 2006

On Fri, 2006-Jun-09 at 16:23:55 +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janou?ek wrote:

> 	Pov?ra? A co naprosto ne?nosn? z?t?? CPU p?i 100Mbitov?m p?enosu po
> lok?ln?m Ethernetu? Dejte 8139 a cokoli jin?ho a uvid?te ten rozd?l... Ono
> je rozd?l m?t s??ovou kartu (hodnou toho jm?na) nebo obousm?rn? konvertor
> r?mc? na PCI...

Neviem ako vo Vasom pripade, ale ja som taketo spravanie nikdy nepozoroval. To
skor napr. uz spominane 3Com NIC sa mi obcas spravali velmi divne, napr. nemali
zaujem o spolupracu s niektorymi WiFi externymi AP, niektorymi typmi switchov,
v zapojeni cross-kablu s inymi NIC a pod. Toto som s tak zatracovanymi Realtekmi
8139 nikdy nezazil. Bud funguju alebo nefunguju vobec (s nicim) :).

MeX