VYRESENO: Re: Vysoky load pri vetsi zatezi routeru

Peter Surda surda na shurdix.com
Pátek Červen 9 16:46:24 CEST 2006

On Friday 09 June 2006 16:16, Alexander Borsik wrote:
> Len poznamka: osobne nerozumiem, odkial ludia beru tu "poveru" o 8139, ze
> pri vacsej zatazi (vacsia zataz je akoze > 2Mbps??) su nevhodne.
Mam to experimentalne overene. Prevadzkujem ca 30 routrov a mam vlastnu
distribuciu pre routre optimalizovanu na vykon, takze to mam odskusane zo
vsetkych stran. Co je relevantne nie je ani tak bps ako pps.

Ostatne mozes si to vykusat aj na neroutri. Presne ako pisal pan Janousek,
sposobuje neumerne vysoke zatazenie CPU. Staci zamenit za napr. Dlink DFE
530TX (ktory stoji o par korun viac a ma iny chipset) a hned vidis rozdiel.

> MeX
S pozdravom,
Peter

--