Hromadne prejmenovani souboru

hondza mbdrzq8jm1wljrwyo1sk na gmail.com
Neděle Červen 11 14:29:22 CEST 2006

On 2006-06-11; 14:06:50, Premysl Hruby wrote:

> rename. Prejmenovava pomoci perlregexp, takze velmi mocna zbran :)

Uzasna vec je taky qmv z baliku renameutils. Jmenovite treba:

qmv -f do -R

vezme rekurzivne jmena vsech souboru/adresaru, otevre to v editoru a po
ukonceni editoru prejmenuje. Coz je podobne silne jako ten perlovy
rename plus lze navic featury editoru.

--
hondza aka "kinderzrout" | GPG key: http://www.hondza.adslink.cz/key.asc
Fingerprint: 31E7 EF56 7280 5C89 75E9 FF9D 010E 175F 7823 CF38