Hromadne prejmenovani souboru

Oak oak.brno na seznam.cz
Neděle Červen 11 13:41:33 CEST 2006

--
Dobrý den,

KRename je přeně to co hledáte. Má prakticky nekonečné množství možnosti
využití, přitom běžné funkce (jako inkrementální přejmenování podle masky)
jsou přehledné a dokáže je obsloužit i počítačově nepříliš gramotný uživatel.
KRename dokáže mnohem víc, například vkládat META informace do souborů (např.
MP3 skladby nebo JPEG obrázky), konvertovat obrázky, atd. atd.

Je součástí KDE, takže ho stačí najít v menu nebo spustit přes ALT+F2.

S pozdravem,

Oak