VYRESENO: Re: Vysoky load pri vetsi zatezi routeru

Petr Klima klima na thenet.ch
Pondělí Červen 12 15:03:36 CEST 2006

Dobry den,

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> 	Neznám ty, které jste uvedl, ale jak už bylo zmíněno/doporučeno:
>
> D-Link DFE-580TX 4 port Server Adapter na Sundance driver od Donalda Beckera
>
> (nevím, zda-li se ještě vyrábí, bazarově lze sehnat určitě)

Vyrabi, stale se vyrabi. Ale nemohu ji s klidnym srdcem doporucit, mame
s nimi caste problemy ("transmit timed out"). Podle kolegu s delsimi
zkusenostmi byla jedina bezproblemova 4portova sitovka cosi od Adaptecu,
ale to uz se roky nevyrabi a stavalo to cca 10000 Kc.

Vzhledem k nedostatku vhodnych sitovek se tyto problemy dnes resivaji
pomoci VLANu - 1 poradna sitovka v PC (tj. levny, klidne fanless maly
hw) a 1 switch s libovolnym poctem portu zvladajici VLAN. Dobre a
relativne levne jsou pry switche Allied Telesyn.

Tosuja

--
 Petr Klima

 TheNet-Internet Services AG,