VYRESENO: Re: Vysoky load pri vetsi zatezi routeru

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pondělí Červen 12 14:48:08 CEST 2006

Radek Kohout <mailto:Radek.Kohout na op-profashion.cz> wrote:
> se zájmem čtu vaši debatu ohledně Eth karet a čipů.
> Mám totiž "problém": potřebuji udělat z PC router s více rozhraními (
> čti více než 6). Kterou z těchto karet byste mohli doporučit/máte s
> nimi dobrou či špatnou zkušenost?

	Neznám ty, které jste uvedl, ale jak už bylo zmíněno/doporučeno:

D-Link DFE-580TX 4 port Server Adapter na Sundance driver od Donalda Beckera

(nevím, zda-li se ještě vyrábí, bazarově lze sehnat určitě)