NUT server debian problem

Vlada vladimir na swisscentrum.cz
Pondělí Červen 12 16:45:11 CEST 2006

Zdravím,
mám problém s připojením klienta NUTovského klienta upsc na NUT server
upsd, ve vnitřní síti mi to chodí bez problému, ale pokud potřebuji
monitorovat server, který má veřejnou IP, pak mám problém. Upsc stále
vrací Server disconnected, dokonce i v případě, kdy dám upsc -
apcups na verejnaIP přímo na té mašině. upsc apcups na localhost funguje bez
problémů.
Vím, že firewallem to 100% není, ani konfigurací v upsd.conf
Když se připojím telnet localhost 3493, tak je to v pořádku, zatímco
telnet veřejná IP 3493 mi hází connection closed by foreign host.
Už opravdu nevím, co dělat.  Je možné někde vystopovat, kde je "zakopaný
pes"? Předem díky za pomoc.
V.V