Fedora Core 5 a devel baliky X

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pondělí Červen 12 18:04:08 CEST 2006

Zdenek Zikan napsal(a):
> Zdravim.
>
> Muzu se zeptat, jake devel baliky mam nainstalovat ve Fedora Core 5,
> kdyz mi ./configure programu khdapsmon vyhodilo tohle:
>
> checking for X... configure: error: Can't find X includes. Please check
> your installation and add the correct paths!
>
> Z yum search xorg jsem toho moc nevycetl, je tam s Xorg 7 nejak moc baliku.
>
> Diky, Zdenek

A to je takový problém si vypsat balíčky X serveru co tam máte a
nainstalovat jejich devel verze ?

[petr na soban ~]$ rpm -qa | grep xorg

Jinak asy možná budou stačit pouze devel od knihovny libX11-devel :-)

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Drummondův zákon náboru pracovních sil:
Ideální uchazeč se objeví vždy poté, co bylo volné místo definitivně
obsazeno.
		-- Murphy