dhcpd ISC - obsluha vice siti za routerem

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Červen 15 15:23:28 CEST 2006

Dobry den,

pouzivate nekdo dhcp demona od ISC ? Je to defaultni balik v RH(Centos)
ale chybi mi tam spousta veci. Mam routovanou sit a chtel bych mit na
jednom segmentu dhcp server a obsluhovat s nim vsehcny ostatni segmenty.

Jenze at koukam jak koukam, tak u toho ISC dhcpd nemuzu prijit jak na to.
Jeste tak vice subnetu na jedne siti by umel, ale rozdelit konfiguracni
databazi podle relay-gateway IP - o tom tam neni nikde ani slovo.

Netusite zda to umi ? (a jak se to udela?)

S pozdravem