Nahaneci hlav (mirne OT)

Vlada Macek tuttle na sandbox.cz
Čtvrtek Červen 15 16:34:16 CEST 2006

Hezky den,

moje zprava se moc netyka Linuxu; je tu vsak hodne lidi, kteri jsou
podobne zamereni jako ja. A nektere z vas by odpovedi mohly zajimat taky.

Kontaktovali me ve dvou po sobe nasledujicich dva lide z personalky
Talents Technology (www.talents.cz). Nevim, proc se hosi nedomluvi a
nepisou na jednu adresu jen jednou (ukazuje to na velmi kvalitni firemni
IS). :-)

Nejdrive O. Galuska (ktery mi s _tragickou_ gramatikou a slohem nabidl
nejake misto ohledne .NET) a pote M. Novak (s tim, ze me nasel na
personalnim serveru (asi LinkedIn) a s jednou konkretni nabidkou a
zadosti o moje CV). Novak psal, ze na zaklade CV me pozvou k osobnimu
pohovoru.

Nehledam ted praci, nicmene by me zajimalo, jake zkusenosti mate se
zprostredkovanim zamestnani v oboru IT pres podobne agentury? Nemate
nekdo neco primo na firmu Talents? Jak takovy kontakt probiha a na co
bych se mel pripravit, kdybych se do toho nekdy dal? Mate nejake
sdelitelne perlicky? :-)

Dik.

--
\//\/\