Nahaneci hlav (mirne OT)

Martin Marek martin.m.888 na gmail.com
Čtvrtek Červen 15 17:37:31 CEST 2006

Já nějakou zkušenost mám, tak se o ni podělím. Dal jsem si cca před 1 rokem inzerát na www.jobs.cz , druhý den jsem nestačil brát
telefony a mobil. Poměrně striktně je vyžadována Angličtina, dobrý dojem na mě udělali www.rhi.cz - Robert Half Technology a Key Six
(www už nevím), dále PeopleSoft, Talents Technology, ozvalo se více personálních agentur, také některé firmy přímo. Chtějí si s
uchazečem ihned domluvit osobní pohovor. Měl jsem jeden hovor a měl jsem mluvit anglicky o svém posledním projektu a nějak jsem se
"seknul" a borec na mě, že né, ale naopak jsem byl v klidu a mluvil jsem s někým jiným Anglicky a chválil mě jak dobře mluvím. Pro
práci v nějaké té nadnárodní firmě je ta Angličtina naprostý základ. Peníze výborné, až 50 tisíc hrubého možná i více. Standard je
také služební mobil a notebook. Co je však problém, to je ubytování, chtěl jsem bydlet u tety, avšak měla tehdy těžce nemocného
manžela, který nedávno bohužel zemřel, takže ubytování nevyšlo. Je možnost se někde ubytovat v pronájmu, ale ceny jsou/byly
přibližně takovéto, 7 tisíc měsíčně za 1 pokoj + pro relitku 7 tisíc a nějaká kauce 6 tisíc, takže aby do toho člověk natvrdo šel,
tak za ubytování první měsíc 7 + 7 + 6, to je 20 tisíc čistého na dřevo, pak každý další měsíc 7 tisíc za ubytování. Tak jsem do
toho nešel, i z dalších důvodů.
Hlavně, doporučuji, mít to ubytování, mít chuť být v Praze a žít stylem Prahy a pak jak mi poradil jeden borec z personální
agentury, tak dobře vybírat.
Jo a ty ceny/peníze berte jen orientačně(mám přes 12 let praxi) a hodně odborných kurzů
a také samozřejmě, že to není těch 50 hrubého zadarmo, ale spíše od nevidím do nevidím a také pokud je to nadnárodní firma, tak 50
tisíc Kč pro ni je 50 000 / 22 = tedy zhruba 2272 dolarů. Kurz počítám 1 dolar = 22 Kč.

M.