Ukonceni tisku pres CUPS

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pátek Červen 16 10:12:24 CEST 2006

Marek Kříž napsal(a):
> Hi!
>
> V Centosu 4 se mi nechtějí vytištěné úlohy ukončovat ("Waiting for job
> to complete...") a zůstávají ve frontě, jediný způsob jak je zlikvidovat
> je přes CUPS web rozhraní po zadání účtu Admin a jeho hesla, jinak
> "client-error-forbidden", mazání přes spooler Windows rovněž vede k
> chybě. Cups 1.1.22, Samba 3.0.10 (není jako PDC), tiskárna je síťová s
> IPP protokolem konfigurována jako RAW, na klientech PCL i PS ovladače
> vedou k tomuto efektu.
>
> Děje se to na Windows XP i W2K.
>
> Díky, bye, Marek

Mě se děje něco podobného ale pouze s cups 1.2, cups 1.1 mě to nedělá
viz: http://www.abclinuxu.cz/forum/show/135432

OS: FC5

A centos vychází z FC takže možná stejný problém, ale co s tím nevím,
dělá mě to jak přes printserver edimax tak i přímo když jsem tiskárnu
napojil na PC (jsem nejdříve myslel že si ten edimax s cupsem nerozumí).

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Kdybych měl k dispozici hodinu na zvládnutí problému, na kterém by
závisel můj život, strávil bych 40 minut jeho studiem, 15 minut jeho
analýzou a 5 minut jeho řešením.
		-- Einstein