dhcpd ISC - obsluha vice siti za routerem

Premysl Hruby lin-konf na post.cz
Sobota Červen 17 11:29:24 CEST 2006

Ivan Stenda wrote:
> To je dobra otazka, osobne si myslim ze "primarnou/prvou" adresou daneho
> ethX. Ale takisto dobre je mozne, ze bude prijaty kazdou IP adresou( tzn
> viac krat), pretoze dhcp request je smerovany na IP broadcast, ktory by
> mal spracovat kazdy IP nod ktory ho obdrzi .... Zavisi to zrejme na
> implementacii ip stacku ... Podelte sa o vysledky, ak to experimentalne
> overite :-)

> Mozte to rozlisit podla mac adresy klienta napriklad ....
> btw mate na taketo zdielanie jednej bradcastovej domeny nejaky dobry
> dovod ? zvycajne sa to riesi cez vlany.

> [...]

Imho to prijme jenom hlavni rozhrani, protoze dhcp se siri prez ethernet
broadcasty, a ty prijme fyzicke zarizeni (sit. karte), kdezto ip aliasy
jsou logicke zarizeni (a to pouze jenom se starsimi utilitami jako
ifconfig).

-Ph