Re: php : LOGON_USER / apache : mod_ntlm (delší)

Miroslav BENES miroslav_benes na zdas.cz
Pondělí Červen 19 12:52:40 CEST 2006

>Myslim ze temer jiste ne, co jsem slysel tak se kvuli tomu vyvijeji nejake
>kerberos moduly.

To by se ale muselo předělat všechno - tedy i přihlašování ve Windows
(aby se všude používal kerberos) ?

>Na FC3 to jde, FC5 ma moc nove gcc.

$ make
apxs -c    -Wc,-Wall mod_ntlm.c
/bin/sh /usr/lib/apr/build/libtool --silent --mode=compile gcc
-prefer-pic -O2 -g -pipe -m32 -march=i386 -mtune=pentium4
-DAP_HAVE_DESIGNATED_INITIALIZER -DLINUX=2 -D_REENTRANT -D_GNU_SOURCE
-pthread -I/usr/include/apr-0 -I/usr/include/httpd -Wall  -c -o
mod_ntlm.lo mod_ntlm.c && touch mod_ntlm.slo
In file included from mod_ntlm.c:36:
mod_ntlm.h:19: error: syntax error before "ntlm_module"
mod_ntlm.h:19: warning: type defaults to `int' in declaration of
`ntlm_module'
mod_ntlm.h:19: warning: data definition has no type or storage class
mod_ntlm.c:44: warning: conflicting types for built-in function 'log'
mod_ntlm.c: In function `log':
mod_ntlm.c:53: warning: passing arg 4 of `ap_log_rerror' makes integer
from pointer without a cast
mod_ntlm.c:53: warning: passing arg 5 of `ap_log_rerror' from
incompatible pointer type
mod_ntlm.c:53: error: too few arguments to function `ap_log_rerror'

Asi je to opravdu moc starý kus kódu.

Ale naštěstí jde (na FC3) přeložit "mod_ntlm2-0.1". Takže jsem díky vaší
radě postoupil o krůček dál. Bohužel se teď musím věnovat jiným věcem,
ale rozhodně to zkusím zprovoznit.

BTW kdycyh to chtěl rozchodit na FC5, co by se muselo změnit ?
 - nahrazení gcc staršími verzemi (z FC3)
 - přeložení apache tímto gcc ??
 - přeložení php tímto gcc ???
 - ????

Nebo je to neschůdné a jednodušší bude oprášit instalačky FC3 ? S
vyhlídkou kratší "životosti" instalace (updaty se přestanou vydávat
dříve než pro FC5 ..)

Každopádně díky za tip. Překládat to na starší distribuci mě opravdu
nenapdlo :-\