php : LOGON_USER / apache : mod_ntlm (delší)

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pondělí Červen 26 13:12:10 CEST 2006

Dne Mon, Jun 19, 2006 at 12:52:40PM +0200, Miroslav BENES napsal:

> To by se ale muselo předělat všechno - tedy i přihlašování ve
> Windows (aby se všude používal kerberos) ?

Ne pouzil by se windowsi kerberos co je v Active Directory. Tusim ze je
aktivni hned a nebo po instalaci services for unix.

> BTW kdycyh to chtěl rozchodit na FC5, co by se muselo změnit ?
> - nahrazení gcc staršími verzemi (z FC3)
> - přeložení apache tímto gcc ??
> - přeložení php tímto gcc ???
> - ????

Priserne moc veci. Mnohem lepsi by bylo zaplatit nejakemu programatorovi,
aby ten modul aktualizoval. Tam neni zadny zasadni problem s funkcnosti, jen
je to napsane prilis divoce a mozna sem tam je potreba includovat jiny
soubor.

> Každopádně díky za tip. Překládat to na starší distribuci mě
> opravdu nenapdlo :-\

Asi malokoho. To jsou holt takovety veci co se posbiraji cestou.

zdravim
dan