FC5 - KDE - tlačítko pro zamykání sezení?=, =?utf-8?q?dialogové okno " Ulož?=" =?utf-8?q?zapomíná název

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Úterý Červen 20 19:47:04 CEST 2006

Pravým tlačítkem na panelu / Přidat aplet do panelu, najít aplet Tlačítka
odhlášení/uzamčení a Přidat do panelu.

Tip: Pokud jste si neměnil nastavení kláves v KDE, tak by asi pro zamčení
konzole mohlo posloužit i Ctrl+Alt+L.

Slávek