Jak zprovoznit PC s poškozeným zavaděčem

Robert Marik marik na mendelu.cz
Čtvrtek Červen 22 14:24:37 CEST 2006

V Thu, 22 Jun 2006 03:18:03 -0700, DaKo napsal(a):

> Provedl jsem na pc s Lin + WinXP pomocí Partition magic odstranení
> Linuxových oddílů v domnění, že poté bude počítač bootovat
> rovnou Windows. Výsledkem je, že bootování začne tím poškozeným
> zavaděčem, pc okamžitě vytuhne a dál už nic.   Nepomůže ani
> nastavení CD jako první bootovací mechaniky. Myslíte, že pomůže
> ty další alternativní boot.mechaniky HDD,FD z CMOS odstranit ? Nebo
> existuje nějaký jiný způsob ?
> Mým cílem je obnovit funkčnost bootování Windows (nerad bych
> přišel o tuny dat a instalací) s pozdějším doplněním
> [...]

nabootovat ze záchranýho CDčka Windows do konzole pro zotavení a
znovu zapsat defaultní zaváděcí sektory. fixmbr nebo tak nějak.
řešeno milionkrát všude možně, např. na abclinuxu.cz
http://www.abclinuxu.cz/faq/boot/oprava-zavadece-mbr-windows