Jak zprovoznit PC s poškozeným zavaděčem

ber ber na eunet.cz
Pátek Červen 23 07:59:12 CEST 2006

fdisk /mbr

... i s diskety, je otazka, co bude potom, Mozno pouzit i jine atrakce
jako napr. BootStar apod. Cracky jsou trochu nebezpecne, disk se pak
muze jevit jako poskozeny nebo ze neexistuje.

Pravdepodobne je mozne opet obnovit instalaci Linuxu a doplnit zavadec
GRUB, tam by mel byt zase videt Windoze... ZAZALOHOVAT DATA a pak
pokracovat v puvodnich hratkach s Partition Tables...

MB.